Garantinės sąlygos ir taikymas
UAB “Reikiamas greitis” autoservise įsigytoms ir sumontuotoms į automobilį remonto metu automobilio detalėms ir paslaugoms suteikiama garantija pagal detalių gamintojo nurodytą garantijos laikotarpį.
Atkreipiame Jūsų dėmesį į kitas garantines sąlygas:
- Garantinis laikotarpis pradedamas skaičiuoti nuo detalės sumontavimo į automobilį ir pardavimo dienos;
- Garantiniu laikotarpiu nustatyti detalės trūkumai taisomi, keičiami nemokamai;
- Garantija naujoms detalėms suteikiama tik tuo atveju, jei detalės įsigytos ir keičiamos autoservise „Reikiamas greitis“;
- Garantija detalėms teikiama tik, jeigu kitos sistemą sudarančios detalės, atitinka techninius reikalavimus, jei nėra automobilio mechaninių pažeidimų, dėl kurių gali būti pažeista automobilio kėbulo geometrija;
- Garantija nėra taikoma natūraliai, eksploatacijos metu susidėvėjusioms automobilių detalėms;
- Garantija netaikoma frikcinių medžiagų sudilimui (stabdžių, sankabos, padangų ir kiti darbiniai paviršiai);
- Pretenzijas dėl dalies naudojimosi metu išaiškėjusių trūkumų galima pareikšti jos garantinio laikotarpio metu tik autoservise „Reikiamas greitis“;
- Nepateikus pirkimo-pardavimo dokumento, garantija yra negaliojanti;
- Garantiniam atvejui nepasitvirtinus ar ir esant gedimams, kuriems netaikomi garantiniai įsipareigojimai ir nemokamas aptarnavimas, visas išlaidas, susijusias su detalės gedimo nustatymu ir remontu, klientas apmoka savo sąskaita;
- Garantinis remontas atliekamas tik autoservise „Reikiamas greitis“.
Garantija negalioja detalėms ir darbams:
- Jeigu Automobilyje atlikti konstrukciniai pakeitimai;
- Jeigu automobilio garantiniai mazgai (kurių garantija teikiama mūsų autoservise) buvo remontuoti kituose autoservisuose.
- Automobilių stiklams;
- Jeigu automobiliui dėl eismo įvykio ar kitos priežasties negalioja privalomoji techninė apžiūra;
- Automobilio detalėms, kurias atvežė pats klientas ir įsigytoms automobilių dėvėtoms dalims;
- Naujoms atsarginėms dalims pristatytoms kliento.
Garantiniu aptarnavimu norintis pasinaudoti klientas turi, skambintį į autoservisą Reikiamas greitis, informuoti apie gedimą. Autoserviso darbuotojas darbo valandomis suteiks informaciją, kaip elgtis konkrečiu garantijos atveju.
Garantiniu atveju kompensuojama tik garantinė detalė, kaip nurodyta PVM sąskaitoje faktūroje ir keitimo paslauga susijusi su defektine detale. Atsitiktiniai, papildomi ar šalutiniai nuostoliai nekompensuojami.
Atvykus į autoservisą dėl garantinio remonto būtina pateikti PVM sąskaitą faktūrą arba kasos pajamų orderį, įrodantį apie automobilio remontą mūsų autoservise, taip pat pateikti galiojantį techninės apžiūros galiojantį dokumentą.